На позачерговому виконкомі обговорили готовність до можливої епідемії

11 березня відбулось позачергове засідання виконавчого комітету Олевської міської ради. Перед початком засідання міський голова Олег Омельчук привітав жінок з минувшим святом, а також начальника загального відділу Лесю Саковець, яка в цей день святкувала свій ювілей.

На виконкомі було розглянуто одне питання «Про внесення змін до міського бюджету Олевської міської об’єднаної територіальної громади на 2020 рік». По даному питанню доповідала начальник фінансового відділу Катерина Горпиніч.

Було вирішено виділити 70 000 гривень для придбання засобів індивідуального захисту. Згідно проєкту рішення, 50 тисяч гривень спрямовуються на Олевську центральну лікарню і 20 тисяч на заклади первинної медичної допомоги.

Щоб попередити поширення гострих респіраторних захворювань для мед. закладів необхідно закупити дезінфікуючі засоби, рукавички, антисептики. В лікарні ж для готовності принаймні двох бригад медичного персоналу до поширення небезпечних вірусів потрібно закупити ізоляційні халати, костюми біозахисту, рукавички, бахіли, медичні фартухи, респіратори необхідного ступеню захисту, медичні шапочки та маски.

Міський голова Олег Омельчук наголосив, що також будуть придбані дезінфікуючі засоби і для шкіл громади. Разом з тим Олег Васильович акцентував увагу на тому, щоб працівники дотримувались зазначених годин прибирання, а виконуючі обов’язки старост взяли це на контроль. Окрему увагу необхідно приділити дверним ручкам, перилам тощо.

Всі присутні члени виконавчого комітету проголосували «за» внесення змін до бюджету. Відповідне рішення буде винесено на затвердження сесії міської ради.

Пізніше начальник відділу державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства Олевського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області Олена Коц розповіла про гостру респіраторну хворобу, спричинену коронавірусом та необхідні рекомендації для населення.

Залишити коментар

HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com
Перейти до вмісту