Виплати допомоги на дітей фізичним особам ― підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування і належать до першої та другої групи платників єдиного податку

Урядом 22 квітня 2020 року  затверджено Порядок, який визначає умови призначення і виплати допомоги на дітей фізичним особам — підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування і належать до першої та другої групи платників єдиного податку.

 Допомога на дітей призначається і виплачується фізичним
особам — підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування і належать до першої та другої групи платників єдиного податку і сплатили єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за усі місяці 2019 року або протягом усіх місяців 2019 року після державної реєстрації фізичної особи — підприємця.

 Допомога на дітей призначається на період карантину, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211 “Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом
SARS-CoV-2”, та на один місяць після дати його відміни одному з батьків (опікуну) на кожну дитину до досягнення нею 10 річного віку (включно) у розмірі прожиткового мінімуму, встановленого для дітей відповідних вікових груп станом на 1 січня 2020 р., і виплачується щомісяця за повний місяць.

Допомога на дітей призначається з місяця звернення і виплачується через установи уповноважених банків.

 Для призначення допомоги на дітей заявник подає/надсилає органу соціального захисту населення заяву у паперовій або електронній формі із зазначенням рахунка в установі уповноваженого банку та документи/відомості у паперовій або електронній формі.

У паперовій формі заявник подає такі документи:

копії свідоцтв про народження дітей віком до 10 років;

довідку з Пенсійного фонду України про сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (індивідуальні відомості про застраховану особу за формою ОК-7);

копію документа, що підтверджує право на постійне проживання в Україні (для іноземця та особи без громадянства);

копію рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті (у разі її утворення) ради, сільської, селищної, міської ради об’єднаної територіальної громади або суду про встановлення опіки (у разі здійснення опіки над дитиною).

 В електронній формі заявник подає такі документи/відомості:

фотокопії свідоцтв про народження дітей віком до 10 років або відомості про свідоцтва про народження дітей (серія, номер, дата видачі, прізвище, ім’я та по батькові дитини, прізвище, ім’я та по батькові батьків);

фотокопію довідки з Пенсійного фонду України про сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (індивідуальні відомості про застраховану особу за формою ОК-7);

фотокопію документа, що підтверджує право на постійне проживання в Україні (для іноземця та особи без громадянства);

фотокопію рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті (у разі її утворення) ради, сільської, селищної, міської ради об’єднаної територіальної громади або суду про встановлення опіки (у разі здійснення опіки над дитиною).

Відомості в електронному вигляді без надання фотокопій документів,  надаються через інформаційні системи Мінсоцполітики або інтегровані з ними інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з дотриманням вимог Законів України “Про електронні документи та електронний документообіг”, “Про електронні довірчі послуги” після введення в експлуатацію відповідних технічних та програмних засобів.

 На заяву та документи/відомості, що подаються в електронній формі, накладається кваліфікований електронний підпис заявника. Відомості про прізвище, ім’я та по батькові заявника, його реєстраційний номер платника податків та реквізити документів, що посвідчують особу, отримуються з кваліфікованого сертифіката електронного підпису.

У разі утворення об’єднаної територіальної громади заява з необхідними документами для призначення допомоги на дітей приймається уповноваженими особами, що визначені виконавчими органами сільської, селищної, міської ради об’єднаної територіальної громади, та передається відповідним органам соціального захисту населення.

 

ЗРАЗОК ЗАЯВИ

До органу соціального захисту населення

_______________________________________________

(найменування органу соціального захисту населення)

від___________________________________________,

(прізвище, ім’я та по батькові)

категорія заявника:_____________________, проживаю

                                                   (батько/мати, опікун)

за адресою:_____________________________________,

номер телефону:__________________;
адреса електронної пошти:________________,

тип документа:__________________________________

 (паспорт громадянина України, _______________________________________________

документ, що підтверджує право на постійне проживання

______________________________________________________________

 в Україні (для іноземця та особи без громадянства)

серія (за наявності) _______, номер________________, виданий “___”________20__ р., ____________________

_______________________________________________,

(ким видано документ)

строк дії паспорта “___”_______20___р.,

унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності) _____________,

реєстраційний номер облікової картки платника податків _______________________________________

або відмітка про відмову від прийняття номера:______,

 (так/ні)

дата народження “_____”_________ ____р.,
стать__________________________________________,

(чоловік, жінка)

громадянство___________________________________,

(громадянин України,іноземний громадянин,
особа без громадянства)

ЗАЯВА
про призначення допомоги на дітей фізичним особам ― підприємцям,
які обрали спрощену систему оподаткування і належать до
першої та другої групи платників єдиного податку

Прошу призначити (перерахувати) допомогу (потрібне підкреслити)

Інформація про дітей:

  1. Свідоцтво про народження,

серія____, номер ___________, видане “_____”__________20___ р., ________________________________________________________________.

(ким видано документ)

номер актового запису ________________, дата актового запису “___”________20___р.

  1. Свідоцтво про народження,

серія ____, номер ___________, видане “____”__________20___р., ________________________________________________________________.

(ким видано документ)

  1. Свідоцтво про народження,

серія____, номер ___________, видане “____”___________20___р., ________________________________________________________________.

(ким видано документ)

номер актового запису _________________, дата актового запису “___”__________20___ р.

 

Дата встановлення опіки “_____”___________20___р.

 

Прошу в разі призначення допомоги кошти перераховуватина рахунок у банківській установі_________________________________,
МФО ______________________,код гідно з ЄДРПОУ__________________,назва______________________________________.

 

До заяви прикріплені скан-копії також документів:

свідоцтв про народження ______(так/ні);

довідки з Пенсійного  фонду України про сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (індивідуальні відомості про застраховану особу за формою ОК-7) ______(так/ні);

документа, що підтверджує право на постійне проживання в Україні (для іноземця та особи без громадянства) ______(так/ні);

рішення про встановлення опіки (у разі здійснення опіки над дитиною) ______(так/ні).

 

Номер заяви __________

 

__________
 (підпис)
“___”____________ 20___ р.

            За детальною інформацією звертатись за телефоном

«Гарячої лінії» управління праці  та соціального захисту населення 2-17-70

Коментарі

    • Для детальної інформації звертайтесь за телефоном

      «Гарячої лінії» управління праці та соціального захисту населення 2-17-70

Залишити коментар

HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com
Перейти до вмісту