До уваги суб’єктів господарювання!

Коростенське районне управління Головного управління ДСНС України у Житомирській області інформує що Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 14 лютого 2018 року №80 “Про внесення змін до Порядку подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки ” (далі – Постанова), яку розроблено з метою приведення нормативно – правових актів у сфері пожежної безпеки у відповідність з вимогами Законів України «Про адміністративні послуги» та «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами – підприємцями».

Постанова удосконалює процедуру подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, а також надає можливість суб’єкту господарювання подати декларацію особисто або рекомендованим листом за місцем розташування об’єкта (об’єктів) нерухомості, або електронній формі через Єдиний державний портал адміністративних послуг, у тому числі через інтегровану з ним інформаційну систему ДСНС. Строк надання послуги: 5 днів. Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги – безоплатно.

Також Постановою затверджено нову форму декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.

Для отримання консультації щодо правильності заповнення декларації пропонуємо звертатись безпосередньо до консультаційного центру, який розташований в Коростенському районному управлінні Головного управління ДСНС України у Житомирській області, за адресою: м. Коростень, вул. Волонтерська, 4-А (консультація надається на безоплатній основі).

 

Головний інспектор відділу запобігання надзвичайним ситуаціям 

Коростенського районного управління Головного управління ДСНС України у Житомирській області 

Михайло ПАВЛИШИН

Залишити коментар

HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com
Перейти до вмісту