В Олевській міській раді з’явилася «гаряча лінія». Кожен житель громади може звернутися за номером 098-836-44-78 для отримання необхідної консультації. Час роботи: щоденно з 9:00 до 18:00 (крім обідньої перерви з 13:00 до 14:00, вихідних та неробочих днів).
Основними завданнями роботи телефонної «гарячої лінії» є надання довідково-консультативної допомоги громадянам, прийняття, реєстрація та облік пропозицій, заяв і скарг громадян, що стосуються діяльності Олевської міської ради та її виконавчого апарату. Анонімні повідомлення не реєструються та не розглядаються.
Телефонуючи на «гарячу телефонну лінію» необхідно повідомити:
- прізвище, ім’я, по батькові;
- суть порушеного питання, пропозиції, заяви чи скарги; поштову адресу та (або) адресу електронної пошти, на яку має бути спрямована відповідь по суті звернення;
- номер телефону.
На звернення, які не потребують додаткового вивчення, безпосередньо надається консультація з обов’язковою відміткою у журналі обліку звернень громадян. Якщо питання, з якими звернувся громадянин, не належать до компетенції Олевської міської ради, посадова особа, яка здійснює прийом телефонного звернення, пояснює громадянину, до якого органу державної влади або органу місцевого самоврядування, підприємства, організації чи установи доцільно звернутися.
Усі звернення, що надійшли на телефонну «гарячу лінію», які потребують додаткового вивчення і відповідь на які не може бути надана по телефону, реєструються в день їх надходження у журналі обліку звернень громадян.
У разі якщо опрацювання фактів та обставин викладених у зверненні громадянина, потребує надання ним додаткових документів, матеріалів або інших відомостей для аналізу, посадова особа, що прийняла телефонний дзвінок, має право рекомендувати заявнику звернутися до Олевської міської ради, про що робиться відмітка у журналі обліку звернень громадян. В такому випадку звернення громадянина буде розглянуто за його згодою після надання ним відповідних документів, матеріалів чи інших відомостей.