Міська рада займається формуванням бюджету на 2018 рік

При плануванні дохідної частини міського бюджету враховуються норми Бюджетного та Податкового кодексів України та основні макропоказники економічного і соціального розвитку України на 2018-2020  роки, схвалені постановою Кабінету Міністрів України від 31.05.2017 року №411, а саме:

Показники 2018 рік 2019 рік 2020 рік
Валовий внутрішній продукт номінальний, млрд. гривень 3247,7 3611 3981,3
Валовий внутрішній продукт реальний, темпи зростання, відсотків 103 103,6 104
Індекс споживчих цін (грудень до грудня попереднього року), відсотків 107 105,9 105

Під час складання проекту міського бюджету на 2018 рік в частині видатків та кредитування буде враховано положення пункту 18 розділу VI «Прикінцеві та перехідні положення» Бюджетного кодексу України щодо застосування програмно-цільового методу у бюджетному процесі на рівні місцевих бюджетів, які мають взаємовідносини з державним бюджетом.

При розрахунках показників видатків будуть враховані основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку та підвищення розмірів державних соціальних стандартів:

Показники 2018 рік 2019 рік 2020 рік
Розмір мінімальної заробітної плати:

з1 січня року (гривні)

Ріст до попереднього року (відсоток)

 

3723

16,4

 

4173

12,1

 

4425

6

Розмір посадового окладу працівника І тарифного розряду Єдиної тарифної сітки:

з 1 січня року (гривні)

Ріст до попереднього року (відсоток)

 

 

1762

 

10,1

 

1921

 

9

 

2073

 

7,9

 

       

У 2018-2020 роках  прожитковий мінімум та рівень його забезпечення підвищуватиметься темпами, що на 2 відсоткових пункти перевищують показник прогнозного індексу споживчих цін на 2018-2020 роки. Зростання розмірів прожиткового мінімуму відбуватиметься з 1 липня та 1 грудня відповідного року. Прожитковий мінімум становитиме:

Показники 2018 рік 2019 рік 2020 рік
В розрахунку на місяць:

– з 1 січня року (гривні)

– з 1 липня року (гривні)

– з 1 грудня року (гривні)

 

1770

1777

1853

 

1853

1925

1999

 

1999

2069

2139

Для основних соціальних і демократичних груп населення:

дітей віком до 6 років:

– з 1 січня року (гривні)

– з 1 липня року (гривні)

– з 1 грудня року (гривні)

дітей віком від 6 до 18 років:

– з 1 січня року (гривні)

– з 1 липня року (гривні)

– з 1 грудня року (гривні)

працездатних осіб:

– з 1 січня року (гривні)

– з 1 липня року (гривні)

– з 1 грудня року (гривні)

осіб, які втратили працездатність:

– з 1 січня року (гривні)

– з 1 липня року (гривні)

– з 1 грудня року (гривні)

 

 

 

1492

1559

1626

 

1860

1944

2027

 

1762

1841

1921

 

1373

1435

1497

 

 

 

1626

1689

1754

 

2027

2106

2187

 

1921

1996

2073

 

1497

1555

1615

 

 

 

 

1754

1815

1877

 

2187

2264

2340

 

2073

2146

2218

 

1615

1672

1728

 

       

Для розрахунку потреби в коштах на оплату комунальних послуг та енергоносіїв (КЕКВ2270) у 2018-2020 роках прогнозується до обсягу коштів,  які передбачені у бюджеті поточного року зі змінами, застосовувати коефіцієнт в середньому 1,1 з урахуванням такого:

КЕКВ Назва 2018 рік 2019 рік 2020 рік
2271* Оплата теплопостачання 1,09 1,072 1,06
2272 Оплата водопостачання та водовідведення 1,09 1,072 1,06
2273 Оплата електроенергії 1,1 1,07 1,055
2274 Оплата природного газу 1,09 1,072 1,06
2275 Оплата інших енергоносіїв 1,09 1,072 1,06

При складанні проекту міського  бюджету необхідно врахувати у першочерговому порядку потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати; на проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв»язку, які споживаються бюджетними коштами.

Мінфіном надано на 2018 рік обсяги між бюджетних трансфертів Олевському міському бюджету, передбачених статтею 97 Бюджетного кодексу України, в наступних розмірах (попередні показники):

– освітня субвенція – 82 984,8  тис.грн.;

– медична субвенція –  19 887,2 тис.грн.;

– базова дотація –  20 313,2 тис.грн.

На даний час ще не доведено розмір додаткової дотації з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров”я.

Слід зазначити, що загальний обсяг освітньої субвенції на 2018  рік обраховано виходячи з розрахункової кількості ставок педагогічних працівників, визначеної, зокрема, на підставі навчального навантаження  та нормативної наповнюваності класів, а також середньої заробітної плати вчителя в умовах 2018 року.  

Крім того, в обсязі медичної субвенції враховано видатки на  надання вторинної медичної допомоги та не враховано видатки на надання первинної медичної допомоги. Наразі не має остаточного рішення, яким чином буде проводитися фінансування в 2018 році первинної медичної допомоги.

Начальник фінансового відділу                                                 К.О. Горпиніч

Залишити коментар

HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com
Перейти до вмісту