У зв’язку із переведенням з 1 травня 2022 року побутових споживачів ТОВ «Житомиргаз Збут» до «постачальника останньої надії», наразі чимало клієнтів звертаються до нас з приводу повернення переплати по особовому рахунку або повернення помилково сплачених коштів.
Роз’яснюємо, якщо по вашому особовому рахунку за результатами остаточного розрахунку з ТОВ «Житомиргаз Збут» за газ, спожитий до 1 травня 2022 р., обліковується переплата або кошти були кошти помилково сплачені на наш рахунок, вам необхідно надіслати нам письмову заяву на повернення цих коштів. До заяви необхідно додати:
- копію паспорту (1-6 сторінки),
- ідентифікаційного коду,
- квитанції про помилкову оплату,
- довідку з банку з реквізитами карткового рахунку (може бути автоматично згенерована у мобільному додатку банку, повинна містити IBAN карткового рахунку).
Підписану заяву та документи можна направити на поштову адресу: м. Житомир, Перемоги майдан, 10, 10003. Зауважимо, що на копіях документів має бути зроблений посвідчувальний напис («Згідно з оригіналом»), а також підпис, ПІБ власника документа і дата.
Також підписану заяву та документи можна направити на електронну скриньку contact@ztgaszbut.com.ua. Звертаємо увагу, що у цьому разі заява та копії документів, що додаються, повинні бути скріплені/завірені за допомогою електронного підпису (ЕЦП). Такі вимоги до документів висуваються у Законі України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Наразі відсутній погоджений сторонами механізм автоматичного переведення коштів з особових рахунків споживачів у ТОВ «Житомиргаз Збут» на особові рахунки споживачів у ТОВ «ГК «Нафтогаз України», оскільки з ТОВ «ГК «Нафтогаз України» не досягнуто згоди з даного питання.
Дякуємо за розуміння.