Відділ житлово-комунального господарства, інфраструктури та цивільного захисту виконавчого апарату Олевської міської ради повідомляє про початок роботи над проєктом Місцевого плану управління відходами Олевської міської територіальної громади.
Проєкт розробляється на виконання пункту 1 частини другої статті 26 Закону України “Про управління відходами”, відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 5 вересня 2023 р. № 947 «Про затвердження Порядку розроблення, погодження та затвердження місцевих планів управління відходами».
Місцевий план управління відходами – документ державного планування, що містить комплекс взаємозв’язаних завдань і заходів, узгоджених за строками та ресурсним забезпеченням з усіма зацікавленими виконавцями, спрямованих на забезпечення сталого управління відходами в населених пунктах в межах території територіальної громади з урахуванням принципів співробітництва органів місцевого самоврядування, сформованих на підставі оцінки поточного стану сфери управління відходами та вже розроблених моделей.
Інформуємо про утворення робочої групу з підготовки місцевого Плану дій з управління відходами в Олевській міській територіальній громаді.
Пропозиції щодо включення кандидатур до складу робочої групи від фахівців, представників громадськості прохання надсилати на адресу Олевська міська рада, вул. Свято-Миколаївська, 4, м. Олевськ Житомирська область 11001, відділ житлово-комунального господарства, інфраструктури та цивільного захисту населення виконавчого апарату міської ради, електронна пошта: jkg_2021@ukr.net.
Строки подання заявок: до 12.02.2024 року.
Строки і форма подання пропозицій до проєкту місцевого плану управління відходами: пропозиції приймаються до 28.02.2024 у письмовому виді з обґрунтуванням за адресою Олевська міська рада, вул. Свято-Миколаївська, 4, м. Олевськ Житомирська область 11001.