Надання пільгових кредитів для сільського будівництва

Основною метою діяльністю Фонду є сприяння реалізації державної політики в галузі індивідуального житлового будівництва на селі шляхом надання довгострокових пільгових кредитів.

Надання пільгових кредитів для сільського будівництва визначається такими основними нормативними документами:

  • Постанова КМУ від 05.10.98 No 1597 “Про затвердження Правил надання довгострокових кредитів індивідуальним забудовникам житла на селі”
  • Рішення Житомирської обласної ради від 02.11.17 No799 “Про затвердження нових Регіональних правил надання довгострокових пільгових кредитів індивідуальним сільським забудовникам, що надаються комунальним підприємством «Обласний фонд підтримки індивідуального житлового будівництва на селі» Житомирської обласної ради».

Цілі, на які надається кредит:

  • спорудження нового житлового будинку,
  • придбання незавершеного або готового житла,
  • добудова (реконструкція) житла,
  • спорудження інженерних мереж.

Позичальниками кредитів за рахунок кредитних ресурсів фонду можуть бути громадяни України, які підтвердили свою платоспроможність, постійно проживають (або за умови переселення для постійного проживання) в сільській місцевості та працюють на підприємствах, установах, організаціях всіх форм власності, в особистих селянських господарствах, що
функціонують у сільській місцевості та розташовані у межах району проживання чи суміжних районах, в тому числі громадяни, на яких поширюється дія пунктів 19 і 20 частини першої статті 6 та абзацу четвертого пункту 1 статті 10 Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” (або члени їх сімей у разі призову таких осіб під час
мобілізації і до закінчення проходження військової служби в особливий період), та громадяни України, які перебувають на обліку внутрішньо переміщених осіб.

Кредит надається на термін до 20 років, а молодим сім’ям (подружжя, в якому вік чоловіка та дружини не перевищує 35 років) – до 30 років.

Відсоткова ставка на загальних умовах – 3 % річних. Сума кредиту визначається фондом з урахуванням рівня платоспроможності забудовника і не може перевищувати:
– 400 тис. грн. – нове будівництво,
– 300 тис. грн. – придбання житла,
– 250 тис. грн. – добудова (реконструкція),
– 100 тис. грн. – спорудження мереж.

Загальний перелік документів для отримання пільгового кредиту

1. заява на ім’я керівника виконавчого органу фонду про надання кредиту (зразок);
2. клопотання органу місцевого самоврядування про надання кредиту (зразок);
3. паспорт громадянина України;
4. інформація про склад сім’ї;
5. документи, необхідні для визначення рівня платоспроможності позичальника (довідка про доходи позичальника і членів його сім’ї, одержані за
попередні 6 місяців) або декларація фізичної особи-підприємця (за 4 квартали);
6. довідка, видана органом, що здійснює державну реєстрацію прав на нерухоме майно про наявність (або відсутність) приватного житла заявника та
подружжя;
7. копія документа, що підтверджує право власності чи користування земельною ділянкою (крім випадків придбання житла);
8. копія проектно-кошторисної документації або будівельного паспорта, вартість виготовлення яких може входити до суми кредиту (крім випадків
придбання або реконструкції житла);
9. довідка про працевлаштування на підприємстві, в установі та організації;
10. заява власника житла чи об’єкта незавершеного житлового будівництва про згоду продати його із зазначенням погоджених з індивідуальним
забудовником ціни та інших істотних умов договору купівлі-продажу (в разі придбання житла);
11. документи, що підтверджують статус осіб, на яких поширюється дія пунктів 19 і 20 частини першої статті 6 та абзацу четвертого пункту 1 статті 10 Закону
України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”;
12. довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;
13. копія витягу з рішення сільської та/або селищної ради про відведення земельної ділянки та надання дозволу на забудову (крім випадків придбання,
реконструкції житла або спорудження інженерних мереж);
14. копія ідентифікаційного податкового номера;
15. копії свідоцтва про народження дітей (в разі наявності);
16. копія свідоцтва про сплату єдиного податку (для фізичних осіб-підприємців);
17. згода членів сім’ї на отримання позики та участь майном у виконанні зобов’язань (зразок);
18. договір про відкриття поточного рахунку фізичної особи в банку (UA 2620…);
19. експертна оцінка будинку та землі;
20. копія свідоцтва про шлюб/розлучення;
21. фотозвіт об’єкта кредитування (фото будинку);
22. копія паспорту, ІПН, довідка про відкриття поточного рахунку (UA 2620…) на продавця житла або позичальника.

Перелік документів для оформлення поруки

1. паспорт, індивідуальний податковий номер поручителя
2. довідка з місця роботи поручителя про дохід за попередні 6 місяців

Перелік документів для оформлення забезпечення (застава, страховка)

1. копія технічного паспорта на житловий будинок
2. копія свідоцтва про право власності будинку
3. копія витягу з реєстру прав власності на нерухоме майно
4. копія Акту на право власності на земельну ділянку або витягу з реєстру прав
5. довідка органу місцевого самоврядування про земельну ділянку (неприватизована)
6. експертна оцінка будинку та землі.

Залишити коментар

HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com
Перейти до вмісту