Як повідомляє Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, Управління впродовж січня-вересня 2024 року працівники провели 330 моніторингів та 12 перевірок процедур закупівель. Під час цих заходів було охоплено контролем понад 1,8 млрд грн. Виявлено порушень законодавства на загальну суму понад 1,2 млрд грн, з яких 30,8 млн грн – втрати фінансових ресурсів.
Зокрема, у 168 випадках виявлено порушення замовниками законодавства під час розгляду тендерних пропозицій, їх відхилення (не відхилення) та не відміни торгів. У 69 випадках було порушено порядок оприлюднення інформації про закупівлю. Також у 9 випадках замовники порушили законодавство щодо здійснення закупівель без застосування відповідних процедур або щодо правомірності вибору та застосування процедур закупівель. У 25 випадках виявлено порушення законодавства під час укладання договорів про закупівлі та внесення до них змін, в 20 випадках – під час безпосереднього їх виконання. Ще у 174 випадках зафіксовано інші порушення у сфері закупівель.
За результатами проведених моніторингів замовники відмінили 28 процедур закупівель на суму 81,9 млн грн та розірвали 107 договорів на суму 281,2 млн грн.
У зв’язку з виявленими порушеннями законодавства у сфері закупівель 45 осіб притягнуто до дисциплінарної відповідальності, 29 – до матеріальної, 9 – до адміністративної. За матеріалами перевірок та моніторингів закупівель також розпочато 7 досудових розслідувань.