Житомирська філія «Газмережі» нагадує своїм клієнтам про важливість своєчасної оплати за послугу з розподілу природного газу. Вчасна оплата дає можливість газовикам підтримувати газорозподільні мережі у належному стані, здійснювати ремонт та заміну застарілого обладнання, забезпечувати 24/7 безперебійне та безаварійне газопостачання усім категоріям споживачів Житомирщини.
Як сплатити за доставку «блакитного палива»?
Для зручності споживачів пропонується кілька способів оплати:
- особистий кабінет «Газмережі»: my.grmu.com.ua/login :
- каси банків;
- відділення Укрпошти;
- мобільні додатки: «Приват24», «Ощад»;
- сервіси онлайн платежів.
Чому може виникнути заборгованість, навіть якщо ви сплачуєте регулярно?
Борг у квитанції може виявитись через декілька причин. Зокрема, якщо оплата, здійснена після 20 числа, то вона може не відображатися у поточній квитанції, а потрапити до наступного рахунку. Тож, важливо сплачувати саме до 20 числа кожного місяця.
Також може бути помилка у введенні реквізитів, що може призвести до зарахування коштів на чужі рахунки. Саме тому важливо перевіряти дані перед оплатою.
Ось актуальні реквізити для оплати послуги з розподілу газу для споживачів Житомирщини:
- Оператор газорозподільних систем Житомирська філія ТОВ “Газорозподільні мережі України”;
- ЄДРПОУ 45204957;
- номер рахунку для фізичних осіб (населення): UA293116470000026038302350830.
Зауважимо, що під час оплати послуги, обов’язково потрібно вказати: ПІБ; адресу домоволодіння; номер особового рахунку.
Це гарантує, що кошти зарахуються саме на ваш особовий рахунок і вони правильно відобразяться у системі. Якщо ви не зазначите ці дані, платіж не ідентифікується, і буде накопичуватися заборгованість.
Тож, будьте уважні й не забудьте розрахуватися за послугу з розподілу газу до 20 числа. Сплатіть уже зараз й зустріньте Новий рік без боргів!