Перед початком 2022-2023 навчального року в рамках серпневої педагогічної наради освітяни Олевської громади обговорили особливості організації освітнього процесу в умовах воєнного стану.
«Початок навчального року в умовах війни – це питання надзвичайно складне і важливе, адже пов’язане перш за все з безпекою дітей. На жаль, в Україні досі триває жорстока війна. Ми і наші діти вимушені пристосовуватися до нових реалій і продовжувати вчитися жити і навчати нове покоління. Цей навчальний рік знову буде викликом для освітян, батьків та учнів. Але я точно знаю, що ми зможемо забезпечити гідне навчання. Наше спільне завдання – безпека учасників освітнього процесу, забезпечення рівного доступу до якісної освіти», – наголосив під час наради міський голова Сергій Лисицький.
Варто зазначити, що навчальний 2022-2023 рік почнеться вчасно, але з деякими корективами та змінами у формі навчання.
Цього року при підготовці до нового навчального року основна увага приділялася безпеці дітей, тому гостро постало питання – обладнати укриття в школах. І це був основний виклик для того, щоб освітні заклади розпочали очне навчання з першого вересня. У тих закладах, де облаштоване укриття, за всіма правилами безпеки, буде очне навчання.
Заклади загальної середньої освіти:
очна форма навчання – 12 закладів;
змішана форма навчання – 9 закладів;
дистанційна форма навчання – 15 закладів.
Заклади дошкільної освіти:
очна форма навчання – 12 закладів;
змішана форма навчання – 2 заклади;
дистанційна форма навчання – 13 закладів.
Ця інформація з часом може змінюватись, тому про зміни в навчальному процесі учням та батькам будуть повідомляти керівники або вчителі навчальних закладів.
До першого класу цього року піде 397 школяриків. Маємо у громаді – 239 випускників, у 9 класі навчатимуться – 443 учні.
В Олевській громаді також навчатимуться і вимушені переселенці. На цей час на навчання вже зареєструвалося 49 дітей цієї категорії.
В Україні війна, але діти мають навчатися, отримувати якісні знання і знаходитися у безпеці. Тому, освітяни всієї України тримають свій освітній фронт, продовжуючи працювати у важких умовах війни, формують унікальний педагогічний досвід, переосмислюють роль освіти, її ціннісні пріоритети та беруть на себе новий рівень відповідальності.