Виробники через привабливий дизайн намагаються залучити до лав курців нових споживачів, зокрема молодь та підлітків, які найбільше піддаються подібним маркетинговим маніпуляціям. Та водночас тютюнова упаковка є важливим джерелом інформування й про наслідки куріння.
Існує міф, ніби попередження на упаковках не працюють. Однак дослідження говорять про інше: 93% теперішніх курців помічають медичні попередження на пачках сигарет, а 54% курців задумувались через них про припинення куріння.
Людина, яка викурює щодня пачку сигарет, побачить попередження про шкоду куріння кожного разу, коли бере пачку, — це щонайменше 20 разів на день і 7000 разів на рік. Реалістичні зображення справжніх хвороб, спричинених курінням, допоможуть усвідомити проблему, прийняти рішення кинути курити, а наявність сервісу, куди можна звернутися за допомогою, додасть мотивації для дій.
Міжнародні дослідження підтверджують, що комбіновані медичні попередження на упаковках тютюнових продуктів (текстове попередження та зображення) ефективні в:
- підвищенні знання про шкоду для здоров’я від тютюну;
- запобіганні рецидивам у колишніх курців;
- збільшенні кількості спроб курців кинути курити;
- сприянні використання ресурсів для припинення куріння.
Безпечного куріння не існує! Шукайте рекомендації на сервісі щодо надання допомоги з відмови від куріння “Я кидаю курити”: https://stopsmoking.org.ua
Коростенське районне управління Головного управління
Держпродспоживслужби в Житомирській області