Залишковий ресурс мосту (прогноз терміну безаварійної експлуатації) з урахуванням фактичного технічного стану основних елементів на час обстеження (березень 2016 року) складає 14 років. Міст не аварійний, однак в такому ритмі зможе «працювати» лише 14 років. Для зменшення транспортних навантажень, біля нього встановлено знак «обмеження ваги» до 20 тон.
Міст через річку Уборть з’єднує дві, майже однакові, частини міста Олевськ. Довжина мосту складає 67,79 м, ширина – 11,5 м. Велика кількість техніки, в тому числі багатотонних машин, які щодня проходить через нього не лише руйнують дорожнє полотно, а й створюють перевантаження, яке спричиняє руйнування і пошкоджень опор і плит перекриття.
Це стало підставою для замовлення міською радою технічного звіту (експертизи) оцінювання і прогнозування технічного стану споруди, визначення відповідності її елементів до вимог нормативних документів, встановлення можливості безпечного перепуску транспортних засобів та режиму їх руху по мосту, а також з метою розробки рекомендацій з ремонту виявлення дефектів і пошкоджень та забезпечення надійності мосту через річку Уборть в м.Олевськ.
Натурне обстеження, обміри, інструментальна зйомка та технічний огляд виконувалися у березні 2016 року. Обстеженням передбачалось провести візуальний огляд споруди в цілому, виявлення слабких місць, дефектів і пошкоджень, що впливають на вантажопідйомність, довговічність та надійність конструкцій, теоретичний аналіз їх важливості і, на другому етапі, детальні виміри, інструментальне дослідження та дослідження за допомогою вимірювальних приладів.
За результатами обстеження споруди було встановлено, що за багаторічний термін експлуатації мосту при збільшенні тимчасового рухомого навантаження, невдалих проектних розробок (накладні тротуарні блоки), невдалих проектних рішень (відведення води з проїзної частини через поверхню тротуарних блоків, недосконалість конструкції мостового полотна, постійне зволоження та протікання води) та під дією факторів навколишнього середовища в несучих елементах прогонової будови виникли дефекти, які призводять до зниження довговічності балок, що при подальшому розвитку призведе до руйнування балок та виникнення аварійної ситуації (замокання поверхні, руйнування торців балок, руйнування захисного шару бетону балок з оголенням арматури, сколи бетону по нижній полиці).
Отримані дані дозволяють виконати оцінку та прогнозування технічного стану мосту, а також призначити необхідні заходи щодо забезпечення надійного стану споруди. Споруда потребує проведення обстеження за спеціальним графіком та виконання капітального ремонту, який може бути виконаний за спеціально розробленим графіком. Орієнтовна вартість ремонту становить 6,5 млн гривень.