На це та інші питання давали відповіді в Центрі розвитку місцевого самоврядування міста Житомир під час тренінгу 23 листопада. Тренінг на тему «Як зробити ОТГ цікавою? Практичні навички комунікації для ОТГ» організували для працівників ОТГ на яких покладені обов’язки комунікації з пресою, громадськістю, висвітлення діяльності голови, виконавчих органів та депутатського корпусу, адміністрування сайту та акантів ОТГ у соціальних мережах.
На захід були запрошені представники із 13 об’єднаних громад Житомирської області. Запрошенням скористалася і спеціаліст по зв’язках з громадськістю та ЗМІ Олевської ОТГ Наталія Дрозд.
Про комунікаційні потреби та ресурси громади розповідав експерт із комунікації Дмитро Клименко. Він дав цінні поради як вести сторінку міської ради у Фейсбук, уникнути конфліктів, писати на суперечливі теми, роботи із журналістами та показав типові помилки спеціалістів, що висвітлюють інформацію.
Як правильно писати прес-релізи для ЗМІ навчала редактор найуспішнішого інтернет-видання області «Житомир Інфо» Тетяна Коваль. Також вона розповіла про те, як не писати нудних статей та робити цікаві заголовки. Закріпили знання практичними завданнями.
Як висновок, працюємо над собою, вчимося новому та робимо новини цікавими.