Зараз пільговики отримують квитанції на сплату комунальних послуг із повною сумою нарахувань, а вказаний у них розмір пільги — нульовий. Це не означає що скасовано чи знято пільгу і тепер потрібно сплачувати повну вартість за користування послугами. Це пов’язано з монетизацією пільг на оплату житлово-комунальних послуг, що стартувала з 1 жовтня – тобто переходом до отримання пільг у грошовій формі.
Усі пільговики, дані яких знаходяться у Єдиному державному автоматизованому реєстрі пільговиків України, будуть і надалі отримувати свої пільги.
Як це працює?
Схема така: Управління соцзахисту самостійно перераховують кошти на пільги в «Ощадбанк».
Для того, щоб отримувати гроші у безготівковому вигляді, жодних зусиль прикладати не потрібно. На кожного одержувача пільг автоматично відкривають персональний обліковий запис в «Ощадбанку». На цьому записі буде відображатися нарахована сума. Запис матиме спеціальний режим використання. Тобто кошти першочергово будуть спрямовуватися на оплату послуг за спожитий газ, електроенергію й воду.
«Ощадбанк» вестиме у автоматизованих системах обліку банку персоніфікований облік пільговиків та коштів, які надходитимуть на рахунок для виплати пільг. Після того здійснюватиме переказ коштів на рахунки виконавців комунальних послуг. Тож пільговику не потрібно укладати додаткових угод, чи писати додаткові заяви – пільговикам має приходити квитанція зі вже списаними коштами. Жодних комісій за обслуговування персональних облікових рахунків пільговиків «Ощадбанк» не братиме.
«Ощадбанк» щомісяця інформуватиме субсидіантів та пільговиків «смс-кою» про надходження коштів від держави, їх використання та залишок. Відслідкувати інформацію про розмір нарахованої допомоги, перелік комунальних послуг, які сплачені за рахунок цих коштів та залишок на рахунку громадяни зможуть у персональному кабінеті.
Консультації щодо користування кабінетом можна отримати у контакт-центрі «Ощадбанку» за тел.: 0 800 210 800.
Інформацію щодо нарахованих пільг можна отримати за тел.2-17-70