Власник жилого приміщення зобов’язаний не пізніше наступного дня з дня розміщення внутрішньо переміщених осіб подати заяву до виконавчого комітету сільської, селищної, міської ради за місцем розташування жилого приміщення, у якій зазначається прізвище, ім’я та по батькові кожної з розміщених осіб та до якої додаються копії документів, що посвідчують їх особу. Власник жилого приміщення також зобов’язаний в день припинення розміщення внутрішньо переміщених осіб або зміни їх кількості подати заяву з інформацією про зміну переліку осіб, розміщених у жилому приміщенні. На підставі зазначених заяв виконавчий комітет сільської, селищної, міської ради вносить зміни до реєстру жилих приміщень, доступних для безоплатного розміщення внутрішньо переміщених осіб у відповідній адміністративно-територіальній одиниці.
Для отримання компенсації власник жилого приміщення не пізніше п’яти днів з дня закінчення звітного місяця подає до виконавчого комітету сільської, селищної, міської ради за місцем розташування жилого приміщення заяву за формою згідно з додатком 1 (далі – заява).
До заяви додаються такі копії документів:
- документ на право власності на житло;
- копії документів, що посвідчуюють особу (паспорт, код, свідоцтво про народження власника житла та внутрішньо переміщених осіб);
- довідка з банківськими реквізитами заявника для перерахування суми компенсації;
- довідка ВПО.
Заява розглядається протягом п’яти робочих днів з дня її отримання. Перебіг п’яти робочих днів розпочинається з дня, що настає за днем отримання такої заяви.
Додаток 1 до Порядку. ЗАЯВА на отримання компенсації витрат