Сьогодні, 4 серпня, під головуванням міського голови Сергія Лисицького відбулось засідання виконавчого комітету. Загалом розглянули 25 питань.
Перед початком засідання відбулось нагородження чотирьох захисників України з Олевської громади, а також присутні хвилиною мовчання вшанували пам’ять загиблих внаслідок збройної агресії російської федерації проти України.
Одноголосно члени виконкому підтримали рішення про надання одноразової матеріальної допомоги жителям громади. До міської ради звернулись 38 місцевих жителів за допомогою на лікування, поховання родичів та ліквідацію наслідків пожежі. Загальна сума допомоги становить 103 тисячі гривень.
Також було прийнято рішення про утворення координаційного центру підтримки цивільного населення при виконавчому комітеті Олевської міської ради. Метою створення центру є підтримка та координація надання допомоги населенню, постраждалому внаслідок збройного конфлікту, зокрема ВПО, ветеранам війни, особам з інвалідністю внаслідок війни, особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, постраждалим учасникам Революції Гідності, членам сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, членам сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України, іншим постраждалим особам, забезпечення ефективної взаємодії між органами місцевого самоврядування, правоохоронними та іншими державними органами, громадськими об’єднаннями, організаціями та установами, що залучають до своєї діяльності волонтерів, волонтерами, представництвами в Україні міжнародних гуманітарних організацій під час вирішення питань щодо соціального захисту, забезпечення житлом та зайнятості постраждалого населення, надання психосоціальної, медичної та правової допомоги постраждалому населенню.
Серед інших також розглянули питання: затвердження звітів з виконання фінансових планів КНП «Олевський Центр первинної медичної допомоги» Олевської міської ради та КНП «Олевська центральна лікарня», надання дозволу на зрізання аварійних зелених насаджень, взяття на квартирний облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов та інші.