Пенсійний фонд України з 1 липня впровадив нову сервісну послугу – автоматичне призначення пенсії. Послуга надається засобами вебпорталу з використанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Користувач, який не є пенсіонером та який авторизувався на вебпорталі Фонду за допомогою КЕП робить наступне:
– заповнює атрибути анкети (заяву; загальні дані; дані документу, що посвідчує особу; адресу проживання та реєстрації; дані щодо обраного способу виплати призначеної пенсії та отримання пенсійного посвідчення);
– додає скановані копії документів (обов’язкові та ті, які вважає за необхідне надати) для підтвердження його права на певні доплати та пільги);
– підписує анкету-заяву КЕП та надсилає її до органу Фонду.
Звертаємо увагу! Пенсія призначається автоматично при досягненні пенсійного віку. При цьому немає необхідності додатково звертатись та особисто відвідувати органи Пенсійного фонду.
Сервіс дозволяє надати всю необхідну для призначення пенсії інформацію завчасно та провести перевірку наявних у Пенсійному фонді даних.
За результатами опрацювання анкети – заяви користувач отримає інформацію про автоматичне призначення пенсії, дату такого призначення та розмір пенсії за допомогою СМС повідомлення, засобами вебпорталу та через мобільний додаток.
Довідково: З початку роботи е–сервісу, заяви для призначення пенсій в автоматичному режимі подали 179 мешканців Житомирщини. На підставі поданих анкет-заяв, Головним управлінням Пенсійного фонду України в Житомирській області автоматично призначено пенсії 113 особам.