Державна податкова служба України працює в оперативному режимі (окрім центрів обслуговування платників) та продовжує забезпечувати ведення обліку податків, зборів, платежів та єдиного внеску з метою наповнення бюджету.
Інформаційно-довідкові послуги та консультації платники можуть отримати у Контакт-центрі ДПС за номером: 0-800-501-007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів).
Громадяни, які перебувають за межами України, мають можливість зателефонувати до Контакт-центру зі стаціонарного або мобільного телефону за номером: +380 44 454 16 13.
У Головному управлінні ДПС у Житомирській області працюють «гарячі лінії» для надання консультацій платникам податків:
097-803-29-52 – сплата податків, повернення (перерахування) помилково або надміру сплачених коштів;
063-138-46-46 – реєстрація та облік РРО/ПРРО;
098-368-18-77 – оподаткування юридичних осіб (ПДВ, прибуток);
097-365-03-39 – оподаткування юридичних осіб (земля, нерухомість, екологічний податок);
050-550-95-89 – оподаткування фізичних осіб;
096-720-46-20 – питання ліцензування та акцизного податку;
097-779-86-01 – робота електронного кабінету, отримання довідок, подання звітності.
Також ви можете надіслати ваші запитання у приватні повідомлення на сторінці ГУ ДПС у Житомирській області у Facebook – https://www.facebook.com/tax.zhytomyr, або ж на електронну адресу – zt.tax.press@ukr.net.
Електронні сервіси ДПС та Електронний кабінет працюють, але з певними обмеженнями, що зумовлено необхідністю захисту прав платників.
Про особливості роботи електронних сервісів можна дізнатись за посиланням: https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/576184.html.
Також Державна податкова служба відпрацьовує скарги громадян на відмову представників бізнесу в оплаті товарів / послуг банківською карткою.
Скарги можна надсилати на адресу бота в telegram – @pos_terminals_bot.
Наразі вже оброблено низку таких повідомлень, а за умови виявлення повторних порушень до недобросовісних торговців буде застосоване серйозне покарання.