Триває черговий етап електронного декларування. Варто пам’ятати, що подати свої щорічні е-декларації за звітний період (2017 рік) необхідно до 1 квітня 2018 року.
З 1 січня цього року значно розширилось коло суб’єктів е-декларування. Докладніше про це йдеться в інфографіці:
Перед заповненням е-декларацій необхідно перевірити термін дії та працездатність Вашого електронного цифрового підпису для роботи з Реєстром. Його термін дії – 1 рік. Отримати ЕЦП можна в одному з акредитованих центрів сертифікації ключів (перелік за посиланням: http://czo.gov.ua/status-ecp). Або ж замовити сертифікат для підписання декларацій з ЕЦП можна в електронному банку Приват24, розділ «Усі послуги» > «Бізнес» > «Замовити, додати сертифікат».
Щоб перевірити дані про доходи, отримані за звітний період, отримайте довідку про доходи у Державній фіскальній службі або зробіть це он-лайн на порталі igov.ua. Щоб зрозуміти, як ним користуватись, натисніть вкладку «Як працює» за посиланням: http://bit.ly/2FxwSsZ.
Якщо Ваш дохід отриманий не в гривнях, а в іншій валюті його обов’язково потрібно перерахувати за офіційним курсом НБУ на дату отримання доходу. Офіційні курси НБУ на усі дати доступні тут: http://bit.ly/2qyZ0HI.
Щоб спростити процес подачі декларацій, оптимізувати час їх заповнення, а також зменшити кількість помилок у документі, українською громадською організацією у співпраці з Антикорупційною Ініціативою ЄС в Україні (EUACI) було створено чат-бота «Держслужбовець Тарас». Він дозволяє перевірити, чи потрібно Вам заповнювати декларацію та покроково розповідає ЯК це зробити (всі поради несуть виключно рекомендаційний характер).
Шановні декларанти! Національне агентство наполегливо рекомендує не зволікати із заповненням декларацій та подавати їх завчасно.