Паперові та електронні рахунки від ТОВ «Житомиргаз Збут», що працює під брендом «ТВІЙ ГАЗЗБУТ», у червні отримують лише ті побутові споживачі, які мали заборгованість перед компанією за спожитий газ станом на 30 квітня 2022 року. Надруковано та розіслано близько 101 тисячі рахунків.
Попри те, що з 1 травня побутових споживачів було переведено до «постачальника останньої надії», функцію якого виконує ГПК «Нафтогаз України», накопичена заборгованість перед попереднім постачальником підлягає погашенню. Загальний борг побутових споживачів перед ТОВ «Житомиргаз Збут» складає 361 млн грн станом на 30 квітня поточного року.
Обов’язок споживача – провести повний остаточний розрахунок із попереднім постачальником за спожитий газ. Постачальник, якому споживач заборгував, має право стягнути борг у судовому порядку.
«Якщо ви знаходитесь у скрутному становищі, ми рекомендуємо скористатися можливістю реструктуризації боргу. Ми вдячні усім клієнтам, які вчасно та повністю розрахувалися за спожитий газ. Перевірити, чи є у вас борг і оплатити його можна, як завжди, у наших онлайн сервісах», – наголошує директор ТОВ «Житомиргаз Збут» Олена Благодарська.
Важливо! Нарахування за спожитий у травні газ і виставлення рахунків повинен здійснити ГПК «Нафтогаз України». Якщо споживач не отримав інформації, він може звернутися до контакт центру ГПК «Нафтогаз України».