При плануванні дохідної частини міського бюджету враховуються норми Бюджетного та Податкового кодексів України та основні макропоказники економічного і соціального розвитку України на 2018-2020 роки, схвалені постановою Кабінету Міністрів України від 31.05.2017 року №411, а саме:
Показники | 2018 рік | 2019 рік | 2020 рік |
Валовий внутрішній продукт номінальний, млрд. гривень | 3247,7 | 3611 | 3981,3 |
Валовий внутрішній продукт реальний, темпи зростання, відсотків | 103 | 103,6 | 104 |
Індекс споживчих цін (грудень до грудня попереднього року), відсотків | 107 | 105,9 | 105 |
Під час складання проекту міського бюджету на 2018 рік в частині видатків та кредитування буде враховано положення пункту 18 розділу VI «Прикінцеві та перехідні положення» Бюджетного кодексу України щодо застосування програмно-цільового методу у бюджетному процесі на рівні місцевих бюджетів, які мають взаємовідносини з державним бюджетом.
При розрахунках показників видатків будуть враховані основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку та підвищення розмірів державних соціальних стандартів:
Показники | 2018 рік | 2019 рік | 2020 рік |
Розмір мінімальної заробітної плати:
з1 січня року (гривні) Ріст до попереднього року (відсоток) |
3723 16,4 |
4173 12,1 |
4425 6 |
Розмір посадового окладу працівника І тарифного розряду Єдиної тарифної сітки:
з 1 січня року (гривні) Ріст до попереднього року (відсоток)
|
1762
10,1 |
1921
9 |
2073
7,9
|
У 2018-2020 роках прожитковий мінімум та рівень його забезпечення підвищуватиметься темпами, що на 2 відсоткових пункти перевищують показник прогнозного індексу споживчих цін на 2018-2020 роки. Зростання розмірів прожиткового мінімуму відбуватиметься з 1 липня та 1 грудня відповідного року. Прожитковий мінімум становитиме:
Показники | 2018 рік | 2019 рік | 2020 рік |
В розрахунку на місяць:
– з 1 січня року (гривні) – з 1 липня року (гривні) – з 1 грудня року (гривні) |
1770 1777 1853 |
1853 1925 1999 |
1999 2069 2139 |
Для основних соціальних і демократичних груп населення:
дітей віком до 6 років: – з 1 січня року (гривні) – з 1 липня року (гривні) – з 1 грудня року (гривні) дітей віком від 6 до 18 років: – з 1 січня року (гривні) – з 1 липня року (гривні) – з 1 грудня року (гривні) працездатних осіб: – з 1 січня року (гривні) – з 1 липня року (гривні) – з 1 грудня року (гривні) осіб, які втратили працездатність: – з 1 січня року (гривні) – з 1 липня року (гривні) – з 1 грудня року (гривні) |
1492 1559 1626
1860 1944 2027
1762 1841 1921
1373 1435 1497 |
1626 1689 1754
2027 2106 2187
1921 1996 2073
1497 1555 1615
|
1754 1815 1877
2187 2264 2340
2073 2146 2218
1615 1672 1728
|
Для розрахунку потреби в коштах на оплату комунальних послуг та енергоносіїв (КЕКВ2270) у 2018-2020 роках прогнозується до обсягу коштів, які передбачені у бюджеті поточного року зі змінами, застосовувати коефіцієнт в середньому 1,1 з урахуванням такого:
КЕКВ | Назва | 2018 рік | 2019 рік | 2020 рік |
2271* | Оплата теплопостачання | 1,09 | 1,072 | 1,06 |
2272 | Оплата водопостачання та водовідведення | 1,09 | 1,072 | 1,06 |
2273 | Оплата електроенергії | 1,1 | 1,07 | 1,055 |
2274 | Оплата природного газу | 1,09 | 1,072 | 1,06 |
2275 | Оплата інших енергоносіїв | 1,09 | 1,072 | 1,06 |
При складанні проекту міського бюджету необхідно врахувати у першочерговому порядку потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати; на проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв»язку, які споживаються бюджетними коштами.
Мінфіном надано на 2018 рік обсяги між бюджетних трансфертів Олевському міському бюджету, передбачених статтею 97 Бюджетного кодексу України, в наступних розмірах (попередні показники):
– освітня субвенція – 82 984,8 тис.грн.;
– медична субвенція – 19 887,2 тис.грн.;
– базова дотація – 20 313,2 тис.грн.
На даний час ще не доведено розмір додаткової дотації з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров”я.
Слід зазначити, що загальний обсяг освітньої субвенції на 2018 рік обраховано виходячи з розрахункової кількості ставок педагогічних працівників, визначеної, зокрема, на підставі навчального навантаження та нормативної наповнюваності класів, а також середньої заробітної плати вчителя в умовах 2018 року.
Крім того, в обсязі медичної субвенції враховано видатки на надання вторинної медичної допомоги та не враховано видатки на надання первинної медичної допомоги. Наразі не має остаточного рішення, яким чином буде проводитися фінансування в 2018 році первинної медичної допомоги.
Начальник фінансового відділу К.О. Горпиніч