Запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нової української школи» в Олевській ОТГ та організації підготовки вчителів, які навчатимуть учнів перших класів у 2018-2019 н.р., було обговорено на нараді директорів загальної середньої освіти (на виконання ст. 59 Закону України «Про освіту», розпорядження Кабміну України «Про затвердження плану заходів на 2017-2019 роки» 1 лютого 2018 року була проведена нарада директорів закладів загальної середньої освіти). Відбулася нарада 1 лютого.
Заступник начальника відділу освіти, молоді та спорту міської ради Гаврилюк А.А., посилаючись на основні нормативні документи з питань реформування загальної середньої освіти акцентувала увагу присутніх на:
- затвердженні нових стандартів, навчальних планів і типових навчальних програм, орієнтованих на компетентісне навчання;
- розвитку людських ресурсів, а саме підготовки вчителів, керівників навчальних закладів та працівників органів управління освітою;
- зміні структури середньої школи, яка забезпечує перехід до профільного навчання;
- запровадженні нової системи управління в умовах децентралізації, де передбачено реальну автономію навчальних закладів та вчителів;
- створенні системи постійного моніторингу та забезпечення якості освіти;
- забезпеченні справедливого розподілу публічних коштів та гарантування прозорого їх використання;
- формуванні в школі та поза її стінами освітнього середовища для сприяння творчій самореалізації дітей та освітян.
Начальник відділу освіти, молоді та спорту міської ради Левченко В.П. ознайомив директорів закладів загальної середньої освіти з Планом заходів на 2017-2029 роки із запровадження Концепції державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нової української школи», особливостями створення освітнього середовища у 1-х класах, проектом створення опорних закладів та їх філій.
На позитиві був сприйнятий виступ Горпинич Н.В., методиста міського методичного кабінету, яка 22-27 січня пройшла при комунальному закладі «Житомирський інститут післядипломної педагогічної освіти» тренінг з підготовки вчителів початкових класів нової української школи. Наталія Вікторівна зупинилась на інноваціях, які мають реалізувати органи місцевого самоврядування, школа та батьки. Учитель нової української школи має стати агентом змін, фасилітатором, консультантом, менеджером, іноватором, наставником.
Старт упровадження нової української школи здійснять учні, які вперше сядуть за парти 1 вересня 2018 року.
Другий етап реформи розпочнеться у 2020 році і стосуватиметься базової школи.
Заклади загальної середньої освіти матимуть свободу вибору: навчання п’ятикласників, які пішли у 2016 році за оновленими програмами відповідно до теперішнього стандарту або навчання п’ятикласників за стандартом Нової української школи.
У 2023-2026 н.р. розпочнеться третій етап реформи – запровадження профільної школи.