Нещодавно в рамках виконання меморандумів про співпрацю між Міністерством юстиції України та Державною службою зайнятості й Державною службою з питань праці, укладених 21 січня нинішнього року, на Житомирщині відбулися спільні наради-семінари керівництва Головного територіального управління юстиції та керівників Управління Держпраці, Житомирського обласного центру зайнятості, представників структурних підрозділів у районах цих установ.
Приводом для таких заходів стало вироблення спільних шляхів консолідації зусиль місцевих відомств задля формування сприятливого середовища на ринку праці в області, допомога у працевлаштуванні осіб, які мають майнові зобов’язання за рішеннями судів (інших органів), у тому числі заборгованість зі сплати аліментів, та стосовно яких відкрито виконавче провадження в органах державної виконавчої служби.
З Управлінням Держпраці в області було досягнуто домовленості щодо необхідності забезпечення оперативного обміну інформацією про факти порушення роботодавцями порядку оформлення трудових відносин згаданої категорії громадян, інших фактів порушення законодавства про працю юридичними особами та фізичними особами, які використовують найманих працівників, відповідно до передбаченої меморандумом форми повідомлення, та перевірки інспекторами праці таких несумлінних роботодавців.
Державні виконавці здійснюватимуть консультування жителів Житомирщини, які мають майнові зобов’язання за рішеннями судів та скеровуватимуть їх до служби зайнятості для пошуку роботи. А центри зайнятості повинні надавати непрацюючим боржникам, особливо тим, які мають заборгованість зі сплати аліментів, повний спектр соціальних послуг, у тому числі інформаційних та консультаційних, пов’язаних з працевлаштуванням, професійною підготовкою або перепідготовкою й підвищенням кваліфікації. Про результати надання відповідних послуг в кінці кожного місяця здійснюватиметься обмін інформацією між службою зайнятості та підрозділами управління юстиції. Координуватимуть цю роботу в обох структурах уповноважені представники, визначені керівництвом.