8 травня міський голова Олег Омельчук провів нараду з начальниками та спеціалістами відділів та управлінь міської ради, де обговорили питання надходжень до міського бюджету.
Протягом січня-квітня 2020 року до загального фонду міського бюджету Олевської міської об’єднаної територіальної громади надійшло на 17,8% менше коштів, затверджених з урахуванням змін планових показників. Це менше майже на 6 400 000 гривень.
Не забезпечено виконання планів по наступним показникам:
- податок та збір на доходи фізичних осіб;
- рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів;
- акцизний податок;
- єдиний податок;
- плата за надання адміністративних послуг.
Крім того, відповідно до Закону України від 17.03.2020 № 533-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» міський бюджет Олевської ОТГ недоотримав кошти від податку на нерухоме майно, земельного податку та орендної плати за землю.
У зв’язку з цим постала нагальна потреба у залучені додаткових надходжень. Присутні також на нараді заступник міського голови Олександр Ніколайчук, начальник земельного управління Наталія Біленець, начальник фінансового відділу Катерина Горпиніч, начальник відділу бухгалтерського обліку і звітності Віра Дорош, начальник економічного відділу Олег Ковальчук, інспектор праці Микола Горпинич спільно з міським головою Олегом Омельчуком вирішували шляхи виходу з ситуації, що склалася.
В ході затяжного обговорення було надано ряд пропозицій щодо отримання надходжень. Також розглянули можливості економії коштів місцевого бюджету. Міський голова Олег Омельчук наголосив, що економія ніяк не має вплинути на заробітні плати працівників лікарні, ПМСД, соціального захисту, тер. центру у розрізі тих виплат, які надходять з міського бюджету.