Відбулось засідання комісії ТЕБ та НС, де розглянули питання про вжиття заходів на території Олевської ОТГ для запобігання поширення коронавірусної хвороби COVID-19 та етапи послаблення протиепідеміологічних заходів, передбачених Постановою КМУ №392.
Згідно Постанови, з 22 травня дозволяється:
- проведення спортивних заходів без глядачів до 50 осіб;
- проведення релігійних заходів, за умови перебування не більше 1 особи на 10 кв.м.;
- діяльність готелів;
- регулярні та нерегулярні пасажирські перевезення пасажирським транспортом у приміському, міжміському, внутрішньо обласному сполучені.
З 25 травня:
- Відвідування закладів дошкільної освіти.
З 1 червня:
- Відвідування занять групами не більше, ніж 10 осіб;
- Перевезення пасажирів залізничним транспортом.
Міський голова Олег Омельчук зазначив, що наразі йде робота по укомплектуванню дошкільних навчальних закладів необхідним переліком засобів. Наразі вже закуплено безконтактні термометри та ін. Відкриватимуться дитячі садочки по мірі підготовки.
Відповідне питання було підтримано комісією одноголосно.
Другим питанням комісія розглянула звернення Олени Данюк щодо можливості відкриття Центру іноземних мов «Leonardo». Дане звернення розглядали й на попередньому засіданні комісії ТЕБ та НС.
Начальник відділу державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства Олевського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області Олена Коц зазначила, що необхідно перед відкриттям провести обстеження умов і після отримання Акту, можна буде дозволити роботу. «Таке ж обстеження необхідне для Центру розвитку та відпочинку Modern та інших приватних структур», – додала вона.
Члени комісії підтримали дане рішення – дозволити роботу Центрів після проходження обстеження.
Також було розглянуто відновлення роботи з 1 червня Олевського МНВК (водіння), ДЮСШ (групи до 10 чоловік), музичної школи. А з 10 червня – сільських клубів та Будинків культури.
Відповідне рішення також було прийнято одноголосно.
Протокол засідання – трохи згодом на нашому сайті.