Соціальні послуги в об’єднаних територіальних громадах

11 серпня 2020 року  відбулась семінар-нарада за участі представників Департаменту праці, соціальної та сімейної політики Житомирьскої облдержадміністрації Василя Павлюка та Наталії Майгун,  щодо надання базових соціальних послуг та адміністративних послуг соціального характеру,

На нараді було розглянуто та обговорено ряд питань, а саме:

  • надання адміністративних послуг соціального характеру ( призначення усіх видів соціальних допомог, житлових субсидій і пільг) жителям ОТГ, за допомогою електронних сервісів програмного комплексу «Інтегрована інформаційна система « Соціальна громада»»;
  • організація роботи служби перевезення осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю «Соціальне таксі»;
  • прийняття участі у проекті «Розвиток соціальних послуг» де особлива увага приділена питанням розвитку соціальних послуг з денного догляду дітей з інвалідністю та осіб з інвалідністю та супроводу під час інклюзивного навчання;
  • надання базових соціальних послуг дітям з інвалідністю (денний догляд, супровід під час інклюзивного навчання, соціальна адаптація та інші).

Під час наради особливу увагу звернуто присутніх на постанову Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 № 632 «Деякі питання виплати державної соціальної допомоги», якою внесені зміни до порядку прийому документів від громадян для отримання соціальних допомог.

Згідно вищезазначеної постанови призначення і виплата соціальних допомог здійснюється структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчими органами міських рад міст обласного значення, районних у містах (у разі їх утворення) рад (далі — органи соціального захисту населення).

У територіальній громаді, в якій утворено виконавчі органи сільської, селищної, міської ради, заяви з необхідними документами приймаються уповноваженими посадовими особами виконавчого органу сільської, селищної, міської ради територіальної громади та передаються відповідному органу соціального захисту населення.

Починаючи з 1 січня 2021 року органи соціального захисту населення не приймають від осіб заяв з необхідними документами, крім надісланих поштою або в електронній формі (через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, Єдиний державний веб-портал електронних послуг.

У разі технічної можливості посадова особа територіальної громади або центру надання адміністративних послуг, яка приймає заяву з необхідними документами, реєструє її та заповнює відповідні електронні форми з використанням інформаційних систем Мінсоцполітики і не пізніше ніж наступного робочого дня надсилає електронну справу органу соціального захисту населення засобами електронного зв’язку через інформаційні системи Мінсоцполітики .

З 1 березня 2021 року заяви з необхідними документами приймаються посадовими особами територіальної громади виключно з формуванням електронної справи.

 

Залишити коментар