Родичі Захисників та Захисниць, які знаходяться в полоні, повинні звертатися за допомогою до регіональних центрів Координаційного штабу. Про це повідомляє Координаційний штаб з питань поводження з військовополоненими.
В Україні працюють регіональні Консультаційні центри (КЦ) штабу для надання допомоги родинам Захисників та Захисниць на місцях:
Консультаційний центр Центрального регіону – м. Вінниця (Вінницька, Житомирська, Чернівецька, Хмельницька та Черкаська області) — тел.: 0 (800) 200 606;
Консультаційний центр Східного регіону – м. Харків (Харківська, Полтавська, Луганська, Донецька, Дніпропетровська, Запорізька області) — тел.: 0 (800) 300 176;
Консультаційний центр Південного регіону – м. Миколаїв (Миколаївська, Одеська, Херсонська, Кіровоградська області ) — тел.: 0 (800) 200 202.
У вказаних регіональних представництвах Штабу можна одержати відповіді на більшість поширених запитань, зокрема:
- отримати інформацію щодо юридичних аспектів, пов’язаних з перебуванням воїна у полоні;
- отримати консультації щодо соціальних зобов’язань, гарантованих державою у випадку потрапляння в полон;
- перевірити відомості про статус полоненого чи полоненої у базі даних Національного інформаційного бюро (НІБ);
- отримати психологічну підтримку.
Для надання консультацій та допомоги родинам Захисників та Захисниць також продовжує працювати безкоштовна гаряча лінія Координаційного штабу з питань поводження з військовополоненими ─ 0 (800) 300 529.