27 червня в актовому залі Олевської міської ради відбулась робоча нарада щодо роботи комунальної аптеки на території громади. На ній були присутні міський голова Олег Омельчук, його заступник Яків Осипчук, начальник відділу бухгалтерського обліку і звітності Віра Дорош, начальник фінансового відділу Катерина Горпиніч, начальник відділу економічного розвитку, транспорту, туризму, інвестицій та комунальної власності Олег Ковальчук, начальник відділу реєстрації Людмила Крижова, начальник юридичного відділу Андрій Кравченко, інспектор праці Микола Горпинич, заступник голови районної ради Олександр Ковальчук, завідувач комунальної аптеки Ольга Суднач та головний бухгалтер аптеки Францішка Ліпей.
Головна мета робочої наради – обговорити затвердження акту прийому-передачі комунальної аптеки та визначити шляхи погашення заборгованості.
Міський голова Олег Омельчук поцікавився чи є в керівництва аптеки план виходу із кризи, адже навіть погашення заборгованості без якісного менеджменту не вирішить проблеми підприємства.
Завідувач аптеки Ольга Суднач проінформувала, що в планах є здавати існуючі приміщення в оренду.
Олег Васильович наголосив на тому, що мають бути визначенні конкретні кроки виходу з кризової ситуації. Крім того, комунальна аптека має брати участь в існуючих державних програмах. Він доручив начальнику відділу економіки Олегу Ковальчуку підписати акти прийому-передачі, начальнику фінансового відділу Катерині Горпиніч – продумати шляхи погашення заборгованості.
До наступної зустрічі, яка має відбутися до засідання сесії міської ради, комунальна аптека має визначити своє бачення виходу із кризової ситуації.