З 01 листопада 2017 року Олевський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Житомирській області долучився до пілотного проекту Міністерства юстиції України щодо подання заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет.
Змістом цього пілотного проекту є можливість громадян подавати заяви до відділу через мережу Інтернет, а саме, за допомогою веб-порталу “Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану”, здійснити попередній запис на відвідування відділу ДРАЦС із зазначенням зручних дати і часу, отримати консультації працівників відділу щодо надісланих через Веб-портал заяв або звернень, відслідковувати стан заяв або звернення в Особистому кабінеті.
Увійти на веб-портал можна за наступним посиланням:http://dracs.minjust.gov.ua/
З використанням даної послуги громадяни мають змогу подати до відділу наступні заяви :
– про державну реєстрацію шлюбу,
– про державну реєстрацію розірвання шлюбу на підставі рішення суду,
– про розірвання шлюбу подружжя, яке не має дітей,
– про розірвання шлюбу відповідно до статті 107 Сімейного кодексу України, – про зміну імені,
– про повторну видачу свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану,
– про надання витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян, – про внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання.
Для реалізації даних послуг заявник повинен зареєструватися на веб-порталі “Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану”. Реєстрація користувача здійснюється шляхом заповнення реєстраційної форми, у якій обов’язково вказуються такі дані: прізвище, ім’я, по батькові, логін, адреса електронної пошти.
Якщо подана заява оформлена належним чином, вона реєструється працівником відділу ДРАЦС. Такі заяви обов’язково повинні містити скан-копії документів, необхідних для роботи спеціалісту відділу та електронний цифровий підпис фізичної особи або бути підписаними під час особистого звернення до відділу протягом трьох робочих днів з дня подачі відповідної заяви.
Однак подання до відділу ДРАЦС звернень щодо заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет не звільняє від необхідності особистого звернення користувача до відділу та подання ним документів, передбачених законодавством. За достовірність даних відповідає користувач. При цьому прийом відвідувачів, які звертатимуться без попереднього запису, здійснюється у звичайному режимі згідно графіку роботи відділу.
Вищевказане свідчить про зручність порталу “Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану”, адже через його використання фізична особа може поставити запитання в он-лайн режимі до будь-якого відділу ДРАЦС у Житомирській області чи в Україні у зручний для неї час, подати заяви на державну реєстрацію актів цивільного стану.
На порталі «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» Ви можете записатись на прийом до відділу ДРАЦС у зручний для Вас час, задати питання в онлайн режимі, подати заяви на реєстрацію актів цивільного стану.
Начальник Олевського районного відділу
державної реєстрації актів цивільного стану
Головного територіального управління юстиції
у Житомирській області
Н.М.Шевчук