На сесії обговорили питання створення громадських пасовищ в селах

12 січня відбулась перша у 2018 році сесія міської ради. Кращим відвідування депутатів не стало, на засідання прийшли 22 народних обранців, які розглянули більше 30 питань. Читайте також «Як депутати на сесії ходили?»

Сесія була спокійною, без скандалів чи бійок, зокрема журналісти про такі засідання говорять як про «нецікаві». Однак, було піднято багато важливих питань, про них детальніше далі.

Матеріальна допомога потерпілим в аварії

Одноразову матеріальну допомогу по 5 тис. грн. (гранична допустима сума) виділили двом жителькам із с.Лопатичі, які потрапили в автомобільну аварію на Кишинському перехресті.  Та жителю с.Покровське на проведення курсу хіміотерапії теж в сумі 5 тис. грн.

Зміни у штатному розписі міської ради

Структура та штатна чисельність апарату міської ради скоротилась з 132 до 129 осіб. До цього числа входять і п’ять операторів котелень, яких взяли на опалювальний період та які працюють в селах. Відділ кадрової роботи став сектором (включає лише начальника та одного спеціаліста). Управління земельних відносин поділили на два відділи: відділ регулювання земельних відносин і відділ юридичного забезпечення та контролю, при цьому кількість спеціалістів не змінилась. Зі списку «видалили» інспекцію архітектурно-будівельного контролю. Її так і не вдалося створити через причини змін в державі,відмову Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства видати відповідні ліцензії.

Міській раді затвердили граничні суми витрат

Міській раді та установам, що утримуються за рахунок міського бюджету затвердили граничні суми витрат на придбання техніки та інвентарю. Так, автомобіль не повинен бути дорожчим за 900 тис. грн.,  мобільний телефон – 9500 грн, комп’ютер – 20 тис. грн, стіл офісний – 4 тис. грн, стілець – 500 грн, шафа – 3500 грн, сейф – 3 тис. грн. Отож, закуплі можуть бути меншими за вказані суми, але не більшими.

Міська рада віддасть в  оренду

Незабаром оголосять конкурс на оренду нежитлових приміщень в смт Дружба (44 кв.м.), с.Жубровичі (112,6 кв.м.), с.Зубковичі (71,2  кв.м.), с.Лопатичі (55,3 кв.м.),  с.Кишин (40,78 кв.м.), с.Андріївка (27,5 кв.м.), м.Олевськ – пров. Промисловий, 2 (2 кв.м.), вул. Володимирській,2 (2 кв.м.) та вул. Промислова, 2 Б (3 м.кв.).

Заборгували

Депутати затвердили акти щодо розрахунків отримання неправомірної вигоди (нанесених збитків) ТзОВ «ШАІРА» та громадянка Ш., які користуються земельними ділянками в м.Олевськ по вул. Київська,58 і не сплачують за оренду землі. Комісія склала акти з визначення та відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам, у судовому порядку з них буде стягнуто кошти в сумі 38 768,85 грн (ТзОВ «ШАІРА») та 19 263,11 грн з гр.Ш.

За це проголосували всі депутати, окрім присутніх двох депутатів «Народного контролю», які утримались.

Створення громадських пасовищ

Одним з питань депутати розглянули проект рішення про створення громадських пасовищ в селі Жубровичі. Було вирішено клопотати перед Головним управлінням Держземагенства у Житомирській області щодо передачі земельних ділянок для створення громадських пасовищ, орієнтовною площею 218 га із земель запасу на території адміністративних меж села Жубровичі. Депутат Атанов М.О. підняв питання про відведення земель для пасовищ і для інших сіл. Начальник управління земельних відносин Біленець Н.І. зазначила, що в області ні одне пасовище ще не оформлено, бо це землі запасу, вони підпадають під закон про мораторій. Мовляв, рішення по Жубровичах є пілотним, щоб зрозуміти чи можливо це взагалі.

Пропозиції депутатів

Наступним питанням розглянули звернення від головного лікаря ЦПМСД, яке внесли в порядок денний за пропозицією депутата Кручко Г.Ю. Звернення стосується надання дозволу на використання коштів від об’єктів оренди. Депутат Демкович П.Т. вніс пропозицію прийняти таке рішення і по лікарні, за що проголосували одноголосно.

Депутат від УНП Фіц З.Р. зазначив, що з 1 січня в Україні вступив у силу закон про сортування сміття «Можливо, це питання має вивчити постійна комісія та  вже робити перші кроки». Міський голова відповів, що у минулому році міська рада замовила Звіт про науково-дослідну роботу дослідження та обґрунтування системи поводження з побутовими відходами у населених пунктах Олевської об’єднаної територіальної громади (розробник – Міністерство освіти і науки України, Вінницький національний технічний університет). На його основі буде замовлено проект, яким буде визначено як і де буде встановлено сміттєсортувальну лінію.

Депутат Атанов М.О. зазначив, що хотів би заслухати звіт головних лікарів ЦПМСД та центральної лікарні. «І заступників…», – вигукнув депутат Тимощук В.П. А секретар ради Шейко В.О. додав «І депутатів також», натякаючи, що і вони мають звітувати перед виборцями.

Декларації депутатів

Закінчилось сесійне засідання повідомленням керуючого справами виконавчого комітету Русина Ю.Г. про початок декларативної кампанії. Свої декларації за 2017 рік депутати мають подати до 1 квітня. Було наголошено, що важливим є пункт «суттєві зміни у майновому стані». Якщо депутат отримав або купив щось, що коштує більше 50 прожиткових мінімумів (станом на січень 2018 року це становить 85 тис. грн.), він має про це вказати на сайті НАЗК.

Залишити коментар

HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com
Перейти до вмісту