З метою запобігання поширення на території області гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом та на виконання Протоколу №3 позачергового засідання обласної комісії з питань техногенно – екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Житомирської обласної державної адміністрації Олевським відділом обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області прийом громадян буде проводитися в телефонному режимі та шляхом дистаційного обслуговування.
ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ! Наразі, більшість питань можна вирішити без особистих візитів до сервісного центру, скориставшись онлайн сервісами вебпорталу Пенсійного фонду України, зокрема:
- подати заяву про призначення пенсії та перерахунок проводиться в “один дотик”;
- отримати довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом (форми ОК-5/ОК-7, довідка про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж, інші);
- перевірити відомості про трудову діяльність («Електронна трудова книжка»);
- провести прогнозний розрахунок майбутньої пенсії за віком за допомогою сервісу «Пенсійний калькулятор»;
- подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб;
- подати звернення (пропозицію тощо);
- активувати послугу безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи).
Для вирішення індивідуальних питань, пропонуємо телефонувати до
Олевського відділу обслуговування громадян:
(04135) 21862
+380977127780
+380976259055
+380680428651
+380680120621
+380971226862
А також на номери «гарячих» телефонних ліній Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області:
24 – 66 – 98
22 – 87 – 05
Виплата пенсій проводиться в плановому режимі.