Прийом громадян Олевським пенсійним фондом буде проводитись шляхом дистанційного обслуговування

З метою запобігання поширення на території області гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом та на виконання Протоколу №3  позачергового засідання  обласної комісії  з питань  техногенно – екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Житомирської обласної державної адміністрації Олевським відділом обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області прийом громадян буде проводитися  в телефонному режимі та шляхом дистаційного обслуговування.

ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ! Наразі, більшість питань можна вирішити без особистих візитів до сервісного центру, скориставшись онлайн сервісами вебпорталу Пенсійного фонду України, зокрема:

  • подати заяву про призначення пенсії та перерахунок проводиться в “один дотик”; 
  • отримати довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом (форми ОК-5/ОК-7, довідка про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж, інші);
  • перевірити відомості про трудову діяльність («Електронна трудова книжка»);
  •  провести прогнозний розрахунок майбутньої пенсії за віком за допомогою сервісу «Пенсійний калькулятор»;
  • подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб;
  • подати звернення (пропозицію тощо);
  • активувати послугу безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи).

Для  вирішення індивідуальних питань, пропонуємо телефонувати до

Олевського відділу обслуговування громадян:  

(04135) 21862 

+380977127780

+380976259055

+380680428651

+380680120621

+380971226862

А також на номери «гарячих» телефонних ліній  Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області: 

24 – 66 – 98

22 – 87 – 05

Виплата пенсій  проводиться  в плановому режимі.

Залишити коментар