Оголошення про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади Олевської міської ради

Олевська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади – спеціаліста І категорії відділу житлово-комунального господарства та інфраструктури виконавчого апарату  Олевської міської ради;

До участі в конкурсі допускаються громадяни України, які мають:
          –  громадянство України;
           –  наявність вищої освіти не нижче ступеня бакалавра;
           – знання чинного законодавства щодо діяльності органів місцевого самоврядування, служби в органах місцевого самоврядування, уміння застосовувати на практиці норми чинного законодавства та основні нормативно-правові акти;
           – вільно володіють державною мовою.
           Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії Олевської міської ради такі документи:

– заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається  про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;

– заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками;

– 2 фотокартки розміром 4 х 6 см;

– копії документів про освіту;

– декларацію про майно, витрати, доходи та зобов’язання фінансового характеру щодо себе та  членів своєї сім’ї, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції»;

– копію паспорта громадянина України;

– копію ідентифікаційного коду;

– копію трудової книжки;

– копію військового квитка (для військовозобов’язаних). 

Під час проведення конкурсу кандидати складають письмовий іспит.

Документи приймаються за адресою: м. Олевськ, вул. Свято-Миколаївська, 4, сектор кадрової роботи (2 поверх), протягом 30-ти календарних днів з дня опублікування оголошення.

За додатковою інформацією звертатися до керуючого справами виконавчого комітету міської ради ДВОРЕЦЬКОГО В.Я.  у робочі дні за телефоном: 0988364478 з 08.00 год. до 17.15 год. – понеділок  – четвер та з 08.00 год. до 16.00 год. – п’ятниця.

 

 

 

Залишити коментар

Перейти до вмісту