Команда кол-центру при Мінреінтеграції працює цілодобово, щоб допомогти українцям евакуюватися із гарячих точок

З початку повномасштабного вторгнення рф, за дорученням Віцепрем’єр-міністра України Ірини Верещук, при Міністерстві з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій на базі Гарячої лінії з кризових питань запрацював цілодобовий кол-центр для координації зусиль з надання допомоги громадянам.

Працівники  Міністерства щоденно чергують на «Гарячій ліній» та опрацьовують понад 400 звернень на добу, допомагаючи та координуючи громадян.

Основні проблеми, з якими звертаються люди до кол-центру Мінреінтеграції з кризових питань:

  • допомога при проходженні зеленими коридорами та отримання гуманітарної допомоги;
  • персональна допомога громадянам, які самостійно не можуть покинути окуповані території України;
  • допомога громадянам у отриманні статусу внутрішньо переміщених осіб (ВПО) під час воєнного стану;
  • роз’яснення щодо перетину державного кордону та отримання статусу біженців в приймаючих країнах;
  • роз’яснення щодо виплат та компенсацій для внутрішньо переміщених осіб під час воєнного стану.

На усі ці запитання наші працівники надають фахові відповіді і намагаються допомогти кожному українцю, адже щоразу ситуація індивідуальна й має різний ступінь складності.

Усі дзвінки фіксують, обробляють та узагальнюють. В подальшому інформація передається до відповідних профільних органів для координації зусиль між ДСНС, силами Територіальної оборони Збройних Сил України, місцевими органами виконавчої влади, військово-цивільними адміністраціями з питань розмінування та організації евакуації мирного населення.

Громадяни можуть звертатися на «Гарячу лінію» з кризових питань  за номером:

  • 1548

Ми дбаємо про кожного й щодня наближаємо країну до Перемоги!

Залишити коментар

HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com
Перейти до вмісту