На комісії ТЕБ та НС розглянули питання про послаблення карантинних заходів

7 травня міський голова Олег Омельчук провів засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Олевської міської ради. Як вже повідомлялось раніше, члени комісії ТЕБ та НС вирішили дозволити з 08 травня 2020 року торгівлю на вул. Привокзальна окремими видами товарів.

Також було розглянуто питання про послаблення з 12.05.2020р. карантинних заходів протидії поширення коронавірусної хвороби (COVID-19).

Члени комісії одноголосно вирішили з 12.05.2020 року дозволити відкриття наступних об’єктів торгівлі та закладів сфери послуг за умови прийняття відповідної постанови Кабінету Міністрів України:

  1. Об’єктів торгівлі непродовольчою групою товарів.
  2. Перукарень та салонів краси.
  3. Заклади для індивідуального побутового обслуговування населення(ремонт взуття, одягу тощо).
  4. Заклади громадського харчування.
  5. Нотаріальні контори (нотаріуси), адвокатські контори (бюро).
  6. Зони відпочинку (парки, сквери, відкриті спортивні майданчики).

Відкриття даних об’єктів та закладів можливе        за умов проведення протиепідемічних заходів, а саме:

  1. Для всіх вище перелічених об’єктів та закладів:

      1.1 Проведення температурного скринінгу всіх працівників перед початком робочої зміни з подальшим не допущенням до виконання обов’язків працівників у яких при проведенні температурного скринінгу виявлено температуру тіла понад 37.2оС або в яких було виявлено ознаки респіраторного захворювання. При проведенні вимірювань температури тіла контактними засобами вимірювання, необхідно забезпечити обов’язкову дезінфекцію засобу для контактного вимірювання після кожного його використання.

    1.2 Дозволити одночасне перебування клієнтів у закладі з розрахунку не більше однієї особи на 10 квадратних метрів площі зали обслуговування. Допуск клієнтів у заклад та перебування у закладі до початку надання послуги дозволяється лише у засобах індивідуального захисту, зокрема респіраторі або захистній мастці (у тому числі саморобних), так, щоб були покриті ніс та рот.

     1.3   Між місцями надання послуг потрібно забезпечити дистанцію не менше двох метрів.

       1.4 Працівники, що надають послуги та інший персонал повинні обов’язково використовувати медичні маски або распіратор (без клапану) та одноразові рукавички.

       1.5 Суб’єкт господарської діяльності повинен забезпечити:

         – працівників п’ятиденним запасом засобів індивідуального захисту та дезінфікуючих засобів і організувати контроль за їх використанням;

         – інформування клієнтів щодо встановлених обмежень та умов обслуговування при вході до закладу, при проведенні телефонних записів та на офіційних сторінках в мережі Інтернет та соціальних мережах;

        –  нанесення відповідного тимчасового маркування, в тому числі і поза межами закладу, з метою уникнення скупчення перед входом та дотримання умов перебування в черзі з дотриманням дистанції між клієнтами не менше 1,5м.;

        – вологе прибирання з використанням миючих та дезінфекційних ( в кінці зміни) засобів і провітрювання не рідше, ніж кожні 2 години та після закінчення робочого дня/зміни;

         – тимчасове відсторонення від роботи осіб з групи ризику (особи, які досягли 60-річного віку, особи, які мають хронічні захворювання, що пригнічують імунітет).

        Працівники повинні:

       – регулярно мити руки з рідким милом або обробляти їх спиртовмісними антисептиками не рідше ніж раз на 3 години, та після відвідування громадських місць, використання туалету, прибирання, обслуговування тощо;

       – прикривати рота та носа при кашлі та чханні зігнутою рукою в лікті або одноразовою серветкою;

       – утримуватись від дотиків обличчя руками;

       – утримуватись від контактів з особами, що мають симптоми респіраторних захворювань- кашель, лихоманка, ломота в тілі тощо;

      – самоізолюватись у разі виникнення симптомів респіраторних захворювань.

  1. Для суб’єктів господарювання, що здійснюють послуги (перукарень салонів краси тощо):

   2.1.Прийом клієнтів потрібно організувати таким чином, щоб забезпечити очікування черги ззовні приміщення з дотриманням принципів соціального дистанціювання (1,5м).

  1. 2. Перебування сторонніх осіб та очікування послуг клієнтами в закладі забороняється.

     2.3. На вході до приміщення потрібно обладнати місце для обробки рук антисептиками спиртовмісними з концентрацією активно діючої речовини понад 60% для ізопропилових спиртів та понад 70% для етилових спиртів.

  1. Для об’єктів торгівлі непродовольчою групою товарів:

      – Організація на вході до місць торгівлі непродовольчими товарами місць для обробки рук антисептиками спиртовмісними з концентрацією активно діючої речовини понад 60% для ізопропилових спиртів та понад 70% для етилових спиртів.

  1. Заклади громадського харчування:

  4.1. Обслуговування в закладах громадського харчування дозволяється виключно на виніс за попереднім замовленням та/або на літніх майданчиках під відкритим небом при умові забезпечення дотримання відстані не менше 1.5 мера стіл від стола та одно- двомісного розміщення клієнтів за одним столом.

  4.2. Вхід відвідувачів до приміщень закладів громадського харчування забороняється.

  4.3. Замовлення здійснюється дистанційно ( телефоном, з використанням засобів телекомунікацій ) або через спеціально облаштоване вікно ( вхідні двері) закладу. Видача замовлень та розрахунок здійснюється через спеціально облаштоване вікно або через вхідні двері закладу.

  4.4. Місце видачі замовлень та розрахунку повинно:

        – унеможливлювати вхід відвідувачів до приміщень закладу;

        – мати можливість безготівкового (безконтактного) розрахунку;

        – бути обладнане столиком/поличкою для передачі замовлень без особистого контакту з клієнтом.

 4.5. Адміністрація/персонал самостійно забезпечує та контролює виконання умов з недопущення черг та скупчень навколо місць видачі замовлень. Біля місць потенційного скупчення людей повинно бути нанесено відповідне тимчасове маркування для перебування в черзі з дотриманням дистанці між клієнтами не менше 1,5 м.

4.6. Працівники, що видають замовлення та здійснюють розрахунок повинні бути одягнені в медичні маски або респіратор та одноразові рукавички.

  1. Нотаріальні контори (нотаріуси), адвокадські контори (бюро):

5.1.Прийом клієнтів здійснюється виключно за попереднім записом з дотриманням часового інтервалу не менше 15 хвилин між відвідувачами для виключення контакту між ними. Очікування черги повинно здійснюватися ззовні приміщення з дотриманням принципів соціального дистанціювання (1,5м).

  1. 2. Двері закладу мають бути закриті для входу без запису. Біля дверей має бути можливість повідомити про прихід відвідувача (дзвінок, домофон, тощо) та розміщена інформація про способи запису.

      5.3. Перебування сторонніх осіб та очікування послуги клієнтами в закладі забороняється, за винятком не більше одного з батьків, які супроводжують малолітніх дітей та/або осіб, що супроводжують осіб з інвалідністю.

  1. 4. На вході до приміщення потрібно обладнати місце для обробки рук антисептиками спиртовмісними з концентрацією активно діючої речовини понад 60% для ізопропилових спиртів та понад 70% для етилових спиртів.
  2. Зони відпочинку (парки, сквери, відкриті спортивні майданчики):

      6.1. Збиратися в групи не більше трьох осіб.

      6.2. Використовувати засоби індивідуального захисту.

      6.3. Дотримуватися соціального дистанціювання.

     6.4. Дотримуватись правил особистої гігієни (регулярно мити руки з милом або обробляти їх антисептиком не рідше ніж раз на три години)

     6.5. Утримуватися від контактів з особами, що мають ознаки распіраторних захворювань.

Протокол №11

Залишити коментар

HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com
Перейти до вмісту