Депутати затвердили новий порядок надання матеріальної допомоги жителям

 

Нове Положення ««Про порядок надання одноразової матеріальної грошової допомоги мешканцям Олевської міської об’єднаної територіальної громади» розглядали 12 квітня на засіданні сесії депутати міської ради.

З даного питання доповідав керуючий справами виконавчого комітету Юрій Русин, який зазначив, що всі прохання депутатів враховані, розширено перелік документів на отримання матеріальної допомоги, детальніше розписано суми для випадків, а також вказано підстави, за яких в допомозі можуть відмовити.

Керуючий справами підтвердив, що найбільше заяв на отримання матеріальної допомоги надходить саме із села Копище.

Читайте також  «Депутати обговорили надання матеріальної допомоги»

Для надання матеріальної допомоги жителі мають надати більш розширений перелік документів:

– особисту заяву громадянина;

– копію паспорта (сторінки 1 і 2, а також сторінка з відміткою про реєстрацію місця проживання);

– довідку про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку);

– копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;

– акт обстеження матеріально-побутових умов проживання заявника за встановленою формою.

– копію посвідчення про право на пільги;

– довідки про доходи членів сім’ї за останні 6 місяців, що передують місяцю звернення (з місця роботи, навчання, Центру зайнятості – для непрацюючих, з податкової інспекції – для осіб, що займаються підприємницькою діяльністю, та ін.);

– копію медичного документа з лікувальних закладів (із зазначенням медичної установи, яка призначає або призначала лікування, з підписом та печаткою), у тому числі з кабінетів медико-соціальної допомоги, рахунки або чеки (із зазначенням конкретного переліку найменування медичних інструментів, ліків, медичних послуг, імплантів тощо);

– банківські реквізити для зарахування коштів;

– інші документи, що підтверджують складні життєві обставини та необхідність в отриманні матеріальної допомоги, або документи із зазначенням конкретних соціально-побутових проблем, для вирішення яких звертається заявник.

Для призначення одноразової матеріальної допомоги на компенсацію коштів, витрачених на поховання померлих непрацездатних осіб не пенсійного віку:

  • особисту заяву громадянина;
  • копію паспорта (сторінки 1 і 2, а також сторінка з відміткою про реєстрацію місця проживання);
  • копію свідоцтва про смерть;
  • довідку про те, що заявник провів поховання за свої кошти;
  • копію трудової книжки померлого;
  • оригінал Витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть для отримання допомоги на поховання.

Розмір матеріальної допомоги визначається на підставі наданих документів про обсяги необхідних витрат з урахуванням статусу заявника, його майнового та сімейного стану.

  • для проведення дороговартісних медичних операцій – 1000 грн.
  • для лікування онкозахворювання при встановленні діагнозу вперше – 1000 грн.
  • для лікування онкозахворювання при повторному зверненні (в наступному та послідуючих календарних роках, після отримання матеріальної допомоги при встановленні діагнозу вперше) – 500 грн.
  • для проведення довготривалого лікування – від 200 до 500 гривень (в залежності від тяжкості захворювання та терміну лікування).
  • допомога внаслідок стихійного лиха чи надзвичайних ситуаціях – 1000 грн.
  • для поховання непрацюючих громадян – 500 грн.
  • допомога іншим категоріям громадян, що опинились в складних  життєвих обставинах, надається відповідно до складності ситуації, рівня забезпеченості сім’ї  та становить від 200 до 500 гривень.

Підставами для відмови в наданні матеріальної допомоги є:

  1. Неможливість, перешкоджання або відмова від проведення обстеження матеріально-побутових умов проживання заявника, членів його сім’ї або осіб, які зареєстровані і фактично проживають разом із ним, внаслідок чого неможливо скласти акт обстеження.
  2. Подання заявником у заяві недостовірної або неповної інформації щодо себе, членів своєї сім’ї або осіб, які зареєстровані і фактично проживають разом з ним.
  3. Якщо після отримання матеріальної допомоги за рахунок коштів бюджету Олевської ОТГ заявник протягом календарного року повторно звернувся за матеріальною допомогою.
  4. Якщо заявник звернувся із заявою про відмову від матеріальної допомоги.
  5. Смерть заявника.                                                    

Комісія по наданню  одноразової матеріальної грошової допомоги мешканцям Олевської міської об’єднаної територіальної громади

Голова комісії:

Дорош В. В. – начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності, головний бухгалтер

Члени комісії:

Біленець Н.І. – начальник управління земельних відносин

Русин Ю.Г. – керуючий справами виконавчого комітету міської ради

Саковець Л.В. – начальник загального відділу

Шапорда В.І. – депутат міської ради (за згодою)

 

 

Залишити коментар